Zásilky přepravované s PPL

Zásilky přepravované s PPL

Zboží zasíláme prostřednictvím smluvního přepravce firmy PPL CZ s.r.o.

Při expedici zboží je automaticky odesláno číslo zásilky na Váš kontaktní email. Toto číslo umožní sledovat Vaši zásilku na stránkách přepravce: www.ppl.cz.
Přestože se přepravce snaží doručit vše v bezvadném stavu, může se ve výjimečných případech stát, že dojde k poškození zásilky. V takovém případě je nutné postupovat následovně:

Evidentně poškozená zásilka – odmítnete převzetí
O této skutečnosti informujte neprodleně obchodní oddělení firmy VIAKOM CZ s.r.o., které Vám zajistí odeslání nové zásilky a zároveň vyřeší reklamaci s PPL.

Evidentně poškozená zásilka – převezmete s výhradou
V případě převzetí vizuálně poškozené zásilky od PPL musíte ihned nahlásit poškození balíku přímo řidiči a sepsat s ním na místě do přepravního listu převzato s výhradou. O této skutečnosti neprodleně informujte obchodní oddělení firmy VIAKOM CZ s.r.o. na email obchod@viakom.cz.

Poškozené zboží v zásilce – postup pro uplatnění reklamace
V případě, že se po otevření zásilky objeví mechanicky poškozené zboží přepravou, musíte nejpozději do 3 pracovních dnů kontaktovat písemně reklamační oddělení firmy PPL pro uplatnění reklamace, nejlépe emailem na Vaše depo PPL a v kopii na obchod@viakom.cz. Nedodržíte-li tuto lhůtu stanovenou přepravní firmou, nebude Vám reklamace k naší lítosti uznána. Dále musíte vytvořit fotodokumentaci kompletní zásilky, vč. detailu poškozeného zboží a detailu čísla zásilky. Po pořízení průkazné fotodokumentace můžete pouze vyjmout zboží, které je v pořádku, ale obalový materiál a samotné poškozené zboží musíte dát stranou do příjezdu reklamačního technika PPL. Reklamační technik PPL Vás sám kontaktuje do 3 pracovních dnů od nahlášení reklamace. Po zdokumentování reklamačním technikem, odešle PPL (nikoliv zákazník) zboží zpět do firmy VIAKOM CZ s.r.o. Náhradu škody dále již řeší PPL přímo s firmou VIAKOM CZ s.r.o. Náhradní zboží za poškozené Vám dodáme až po dodání fotodokumentace a potvrzení o uplatnění reklamace u PPL.